נסראללה בוכה : בין מנחמי משפחת סולימאני רבה של טהראן עם משלחת יהודית בחדרי חרדים / נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים).

נסראללה בוכה : ×'ין מנחמי משפחת סולימאני ר×'×" של ט×"ראן עם משלחת ×™×"ו×"ית ×'×—×"רי חר×"ים / נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים).. היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. בנאום ניצחון מיוחד ששודר הלילה טען נסראללה כי נתניהו והבכירים הישראלים הם אלו שבוכים על המפלה של עוד מדברי נסראללה בנאום הניצחון: הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר.

רציתי לשאול בקשר לבני, בן שנה וחודש לא ישן טוב בכלל בלילות במשך חודש וחצי ובוכה המון במהלך היום וכל הלילה. מי זה אל חוסיין אבו עבדאללה? עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה.

×—×
×—×"שות רוטר ישיר נסראלל×" שו×'ר שתיק×" ×'ראיון from rotter.net
למרות מצבו, המשיך לאיים על ישראל והתרברב על המבצע בעזה (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. היא תמיד שמחה היא תמיד מחייכת היא תמיד חזקה היא לעולם לא נשברת. עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. נסראללה, שנשא אמש כמדי שנה נאום בנושא יום העאשוראא, נשבר לפתע כשהחל לדבר על האימאם חוסיין. אני זוכר את עצמי רק בוכה: היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו. לדברי נסראללה, ישראל החליטה לפנות תושבים פלסטינים משכונת שייח ג'ראח. אני לא נמנית עם אלו הפוטרים את נסראללה מאחריותו לפשעים שהוא מבצע.

הבאד בויז שהכי אהבנו על המסך.

עוד מעט הקרן החדשה תתרים כסף גם את עבורו, כי איראן במשבר כלכלי ולא יכולה לתמוך בחיזבאללה. רציתי לשאול בקשר לבני, בן שנה וחודש לא ישן טוב בכלל בלילות במשך חודש וחצי ובוכה המון במהלך היום וכל הלילה. נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים). אני זוכר את עצמי רק בוכה: כשרואים את חסן נסראללה בוכה, יש פה אנשים שזה כואב להם. חסן נסראללה, מזכל ארגון החיזבאללה, נשא נאום במהלכו נראה חלש, הרבה להשתעל והתקשה לנשום. הבאד בויז שהכי אהבנו על המסך. אני לא נמנית עם אלו הפוטרים את נסראללה מאחריותו לפשעים שהוא מבצע. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. לדברי נסראללה, ישראל החליטה לפנות תושבים פלסטינים משכונת שייח ג'ראח. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה.

נסראללה, שנשא אמש כמדי שנה נאום בנושא יום העאשוראא, נשבר לפתע כשהחל לדבר על האימאם חוסיין. אני זוכר את עצמי רק בוכה: הבאד בויז שהכי אהבנו על המסך. אני לא נמנית עם אלו הפוטרים את נסראללה מאחריותו לפשעים שהוא מבצע. עוד מעט הקרן החדשה תתרים כסף גם את עבורו, כי איראן במשבר כלכלי ולא יכולה לתמוך בחיזבאללה.

חסן נסראלל×
חסן נסראלל×" מזכ ל ×—×™×–×'אלל×" נאום לא מתוך ×'ונקר איום על ישראל אמצעי תקיפ×" של ×—×™×–×'אלל×" טילים מ×"ויקים תק Youtube from i.ytimg.com
חסן נסראללה, מזכל ארגון החיזבאללה, נשא נאום במהלכו נראה חלש, הרבה להשתעל והתקשה לנשום. נסראללה איים כי פגיעה בירושלים תגרור מלחמה אזורית, אולם הנאום שנקבע מראש לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון ייזכר דווקא בגלל השיעולים. למרות מצבו, המשיך לאיים על ישראל והתרברב על המבצע בעזה (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. נסראללה, שנשא אמש כמדי שנה נאום בנושא יום העאשוראא, נשבר לפתע כשהחל לדבר על האימאם חוסיין. אני זוכר את עצמי רק בוכה: ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. מי זה אל חוסיין אבו עבדאללה? משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו.

כשרואים את חסן נסראללה בוכה, יש פה אנשים שזה כואב להם.

حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: לדברי נסראללה, ישראל החליטה לפנות תושבים פלסטינים משכונת שייח ג'ראח. מה שקרה באזור בשנים האחרונות הוא נס. כשרואים את חסן נסראללה בוכה, יש פה אנשים שזה כואב להם. היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו. במצבים אלו אני ממליצה לחולם לקיים תפילה לנפטר,לתרום תרומה עש הנפטר,סעודה על. חיזבאללה ניצח כוחות שמומנו עי כל. הוא מכנה את האדמה הזאת כאדמה שלו. נסראללה איים כי פגיעה בירושלים תגרור מלחמה אזורית, אולם הנאום שנקבע מראש לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון ייזכר דווקא בגלל השיעולים. משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. בטח נסראללה בוכה כמו ילדה קטנה עם קוקיות. נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. דף ההנצחה של נסראללה ניסו כלאתי, שנת פטירה:

הבאד בויז שהכי אהבנו על המסך. נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים). בטח נסראללה בוכה כמו ילדה קטנה עם קוקיות בתגובה להודעה מספר 0. עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. חיזבאללה ניצח כוחות שמומנו עי כל.

נסראלל×
נסראלל×" ×'מציאות Ani Bm from i.redd.it
נסראללה טען כי ישראל נכשלה במניעת שיגור הטילים. משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. כשרואים את חסן נסראללה בוכה, יש פה אנשים שזה כואב להם. מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. סדרת יוטיוב של מאפיונר מאיימת על מקורבי ארדואן. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק. במצבים אלו אני ממליצה לחולם לקיים תפילה לנפטר,לתרום תרומה עש הנפטר,סעודה על.

חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון.

במצבים אלו אני ממליצה לחולם לקיים תפילה לנפטר,לתרום תרומה עש הנפטר,סעודה על. למרות מצבו, המשיך לאיים על ישראל והתרברב על המבצע בעזה (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. פלסטין מבחינתו היא אדמה אסלאמית והמקום. נסראללה אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בוכה על הפסד דאעש וכי מה שהעניקו הקיצוניים האלו לישראל לא ניתן לה כבר עשורים נסראללה המשיך להזכיר את המבצע המוצלח של ארגונו ושל צבא לבנון. היא תמיד שמחה היא תמיד מחייכת היא תמיד חזקה היא לעולם לא נשברת. מזכל חיזבאללה מר חסן נסראללה הדגיש כי התמיכה הסורית בהתקוממות היתה גורם חשוב בהשגת ניצחון ההתקוממות בשנת 2000, והבהיר כי עמידתו של ציר ההתקוממות היתה המנוף המרכזי לניצחון ההתקוממות הלאומית הפלסטינית. נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. בוכה בלילות / חגי ציבולסקי. חסן נסראללה, מזכל ארגון החיזבאללה, נשא נאום במהלכו נראה חלש, הרבה להשתעל והתקשה לנשום. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם.

למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר נסראללה. נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים).

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama